Kako se udebljati?

Kako se udebljati? Molim? tko bi to htio??

Moram priznati da me ljuti ona česta izjava “blago tebi, ti si mršavica!”. Tipično je za nas da je trava uvijek zelenija kod susjeda pa će onda možda ta hipotetska mršavica vratiti nešto tipa “blago tebi, imaš veliku guzu”.

To što je nekome blago ili nije blago, samo je odraz nas i naših želja.

I onda, kako se udebljati? Veoma slično kao i smršaviti. Uporno i polagano.

Pod pretpostavkom da udebljati se ovdje znači ne samo natuči neke kilograme bilo kako i bilo gdje, već želimo oblikovati tijelo na neki način. Jednako tako, ako želimo izgubiti koju kilicu, vjerojatno nam baš nije svejedno gdje ih gubimo.

Dovoljno je samo da se zapitamo bi li nam bilo ok da tih 5 kg koje želimo dobiti – dobijemo baš u struku. S druge strane, ako želimo skinuti istih 5 kg, bi li nam bilo sasvim svejedno da to ode s guze, iz grudnjaka ili s donjeg dijela trbuha?

S obzirom da ne možemo ni dobivati ni gubiti masno tkivo s dijelova tijela gdje nam eto tako paše, jer tako jednostavno stvari ne funkcioniraju, dolazimo do prvog koraka prema cilju, bez obzira bio to gubitak ili dobivanje kilograma.

Vježbanje

Ako vježbamo da bi izgubili koji kilogram, zašto moramo vježbati da bi kilograme dobili?! Pa zato jer nam nije svejedno gdje kilogrami odlaze. Znači da treba izgraditi mišiće. Možda ne možemo snagom uma samo prebaciti špekić s jednog na drugi dio tijela, ali možemo zidati miške, točno tamo gdje ih trebamo. Uostalom, redovitim vježbanjem dobijemo i onaj zdravi apetit. Zdravi apetit nam možda ide na živce kada pokušavamo smršaviti, ali ovdje, ako kilograme želimo dobiti, onda nam baš dobro dođe!

Prehrana

Evo još jedne potpuno očite, a ključne stvari. Kada smo probudili apetit, tijelo treba hraniti. Nije svejedno čime. I u slučaju kada želimo te kilograme, biti će nam od velike važnosti jesti zdravo. Otprilike od jednake važnosti kao i da se ne želimo udebljati. Ukoliko je cilj dobivanje kilograma, vjerojatno ćemo se bolje snaći s nekoliko manjih obroka kroz dan nego s dva ogromna obroka. A svaki obrok bi trebao sadržavati bjelančevine , ugljikohidrate iz neke cjelovite žitarice i povrća općenito te izvor masti. Orašaste plodove, voće i suho voće za grickanje u međuobroku i tek onda eventualno koji proteinski shake ili čokoladicu. Samo kao dodatak, ne zamjenu za normalan obrok.

Ustrajnost

Ok, pretpostavljam da smo to već sve znale? I? gdje je zapelo? Na provedbi? Bez obzira na cilj, želiš li doći do njega, jedan dobar dan neće biti dovoljan. Ali puno takvih dobrih, nanizanih redom…uz pokoji “loši” … i rezultati neće izostati.

Prečac ne postoji. Ali niti ga ne želimo. Ako odustaješ, vrati se na ono zašto uopće želiš doći do tog cilja kojeg si postavila na početku. Jako je teško držati se odluke koju smo donijeli jer smo mislili da je trava u tuđem dvorištu zelenija. Zato ustrajati u nečemu što smo same odlučile, za dobrobit sebe i svog zdravlja ima puno više smisla, a srećom je i mnogo jednostavnije.

Pusa,

Maja


Za ovu temu i post zaslužna je jedna poruka u inboxu. Puno hvala <3