Blog

Pogled unutra

Neki klik, pogled unutra , trenutak kad ipak počnemo živjeti ono što već odavno znamo. Zvuči teatralno za nešto poput SAMO prehrane i fitnessa. Možda ne tražimo magične kapsule i čajeve koji garantiraju ciljano topljenje masnoća (što god to bilo), ali ako nikad nismo kliknuli na članak tipa “10 namirnica koje tope celulit” i “5 vježbi za ravan trbuh”… molim

Pročitajte više

Kako se udebljati?

Kako se udebljati? Molim? tko bi to htio?? Moram priznati da me ljuti ona česta izjava “blago tebi, ti si mršavica!”. Tipično je za nas da je trava uvijek zelenija kod susjeda pa će onda možda ta hipotetska mršavica vratiti nešto tipa “blago tebi, imaš veliku guzu”. To što je nekome blago ili nije blago, samo je odraz nas i

Pročitajte više

Dijeta vs. prehrana

“Moram na dijetu”. Malo tko nije pomislio/izrekao tu famoznu izjavu nakon koje se čeka neki ponedjeljak ili neki značajni dan da se “krene”. Pa da vidimo … dijeta vs. prehrana . Nalet motivacije. Turbo treninzi, a mjeri se svaki zalogaj. U želji da promijenimo tijelo, mijenjamo prehranu i aktivnosti. Već se vidimo s tim novim tijelom, na cilju, koji god

Pročitajte više

Najbolja novogodišnja odluka

Najbolja novogodišnja odluka , je li već donešena? Ili su novogodišnje odluke tamo neki zaostatak od prije desetak i više godina i više ih uopće ne donosimo, ako ikad i jesmo. Kladila bi se da su se neke novogodišnje odluke prestale donositi samo zato što su godinama ostale neispunjene. Već u veljači tema za zezanciju i dobar “meme”, a iduće

Pročitajte više

Kako se odmoriti?

Kako se odmoriti? Ili nam možda češće prođe kroz glavu pitanje – kada?? Vjerojatno sam najgora osoba koja može pisati tekst na ovu temu. Ne da se ne odmaram i da se ne volim odmarati, nego često zapnem i ne znam kako. Koliko god znam i mogu biti prisutna u trenutku, ili fokusirana ako ćemo tako, to ne mogu biti

Pročitajte više

Kako s vježbanjem u PMS-u …

Kako s vježbanjem u PMS-u … i nakon njega Kad vidim po internetima one vježbalice koje kažu da u PMS-u vježbaju jednako kao i inače, da jedu jednako kao i inače i osjećaju se jednako kao i inače, udari me neka doza nevjerice i zavisti. Pa ili “blago njima!!” ili možda….ipak nije baš tako. Ne znam. Ima nas različitih, pa

Pročitajte više

Detoksifikacija

Detoksifikacija . Što je to? Pa to bi bilo neko rješavanje toksina iz našeg tijela. Koji god oni bili. No s obzirom da je ovo “fitness srijeda”, naravno da će biti riječ baš o onom “detoxu” kojeg se često hvatamo nakon razdoblja intenzivnog papanja. Kao recimo ovi blagdanski dani koji su pred nama. Papamo, papamo, papamo… onda kao, dosta bilo,

Pročitajte više

Kombiniranje hrane – što s čim i kako

Kombiniranje hrane , prije nešto godina jako jako popularno, a onda nakon toga strpano u kategoriju “istina ili mit” i više se nešto baš ne spominje. Govorilo se kako nam pravilno kombiniranje hrane može pomoći da brzo i efikasno izgubimo višak masnih naslaga, dovesti nas do top forme i tomu slično. Kao, možeš jesti koliko želiš, samo namirnice moraju biti

Pročitajte više

Uvijek je nešto

Uvijek je nešto. Često smo to mi, a ponekad je i netko drugi. Ako u obitelji, među kolegama ili prijateljima imaš ljude koji baš ne razumiju zašto sad odjednom ne želiš pojesti onaj Kinder Bueno ili ne želiš lisnato s čokoladom iz pekare, daj im da pročitaju ovaj tekst. Fitness srijeda kao fitness srijeda, opet ja o prehrani i tim

Pročitajte više

Volim

Volim se kretati, volim vježbati. Volim to već toliko dugo da vježbam i kad nisam raspoložena, kad je vani kiša kao sada i kad bi se najradje zavukla pod dekicu. Ipak vježbam, jer znam da ću nakon treninga biti kao nova. Volim čak i tu varku, osjećaj koji mi govori “ma ništa se neće dogoditi ako preskočiš jedan”. I neće.

Pročitajte više

Najteže je kad….

Najteže je kad…. što? Mislim općenito da je zdravlje najbitnije u životu i da bi nam zdravlje trebalo biti prioritet. Naše, a time i zdravlje naše obitelji. Često kažem i napišem tako nešto dosadno, pa sam dosadna i sama sebi dok to čitam. Ali zdravlje je na prvom mjestu. Tako bi rekla onda da je najteže kad zdravlja nema. No

Pročitajte više

Ne, nije tako

3 fitness zablude oliti… ne, nije tako. Rastužim se nekako svaki put kad iznova shvatim još uvijek u Hrvatskoj vježbanje većini nije navika. Kao i neke zdravije opcije prehrane. Nismo tako naučili. Nisam ni ja. Zato sam pola života provela malo po malo mijenjajući svoje navike iz sve-ili-ništa principa u onaj na duge staze. Tako se i razveselim svaki put

Pročitajte više

Želim utegnuto tijelo

Želim utegnuto tijelo. Zategnuto tijelo. Kako se utegnuti? Kako biti vitka, vretenastih mišića, ništa ne visi, ni cicke ni guzice ni trbuh ni podočnjaci? Kako to sve? Prije dosta godina, kada sam radila kao trenerica u klasičnoj teretani, klijentice bi pri upisu i dogovoru oko treninga ispunjavale kratki upitnik sa svojim ciljevima, što žele od treninga i na čemu žele

Pročitajte više

Ne da mi se i nemam vremena

Ne da mi se i nemam vremena. Dva kompanjona koji često ruku pod ruku zeznu planove. Znaš ono kad se probudiš ujutro lijepo naspavana, još prije budilice. U miru popiješ kavu, smučkaš neki lagani smoothie, spremiš se za posao i usput iz frižidera ugrabiš onaj zdravi gablec koji si sinoć pripremila? Imaš puno zadataka taj dan, ali taman se sve

Pročitajte više

Unos bjelančevina u svakodnevnoj prehrani

FITNESS SRIJEDA TEMAUnos proteina (bjelančevina) u svakodnevnoj prehrani Odnosno unos proteina u procesu mršavljenja (ali i dobivanja na kilaži u vidu mišićne mase) Proteini (bjelančevine) su jedan od tri makronutrijenata od kojih se sastoji naša prehrana, zajedno s ugljikohidratima i mastima. Zapravo grade naše tijelo pa mislim da im to daje dovoljnu važnost da obratimo pozornost na njihov udio u

Pročitajte više

Koliko treninga je dovoljno?

Ufff… koliko treninga je premalo? Koliko treninga je dovoljno? A koliko previše? Samo da se zapitamo – dovoljno za što? Određivanje cilja u bilo kakvoj fizičkoj aktivnosti je od iznimne važnosti. Vježbati samo da se vježba, onako – za zdravlje, rekreaciju – odlično je! Ali opet, i vježbanje za zdravlje je određeni cilj, ne? Tek kad cilj postavimo i znamo

Pročitajte više

Vježbati nakon 30-e

Kako možemo vježbati nakon 30-e ? Možemo li uopće vježbati nakon 40-e?! Hoću li sada napisati neki mudri plan koji će se odnositi na svako novo desetljeće? Neću. Iako bi ljudsko tijelo do neke svoje tridesete trebalo biti u vrhuncu snage, mobilnosti i sposobnosti da izvrši bilo kakve fizičke napore (a vjerojatno i ne samo fizičke), to ipak nije tako.

Pročitajte više

Sindrom čekanja

Čekam nešto. Vikend. Sunčani dan. Da prođe prehlada. Da krenu jagode i sve one fine friške stvari za papati pa da mogu napokon “srediti” prehranu. Čekam ljeto da malo prilegnem (a već znam da neću). Čekam dostojnu priliku da na sebe nabacim novu BB kremu koju sam kupila još prije Božića, ali ju ne prakticiram jer mi je bilo kakvo

Pročitajte više

Konkretni fitness cilj

Konkretni fitness cilj . Što je i kako ga postaviti? Postavljanje cilja je prvi korak prema njegovom ostvarivanju. Odnosno postavljanje i izrada plana “kako do njega”. Bez obzira jel’ nas udarila neka novogodišnja odluka i sad već po sredini prvog mjeseca planiramo to isto odgoditi za iduću godinu ili nas pere siječanjska depresija kako sad pišu po portalima. Treći ponedjeljak

Pročitajte više